Dobranocny ogród PROMO FULL 40MB





Dobranocny ogród PROMO FULL 40MB
Najnowsza produkcja twórców Teletubisiów


Ocena na Youtube: 4


Źródło: Dobranocny ogród PROMO FULL 40MB – http://www.youtube.com/watch?v=cxwA-GYj6zI

Inne bajki :

25 komentarzy do “Dobranocny ogród PROMO FULL 40MB”

  1. limonkapadza
    4 lutego 2012 at 09:47 #

    „makka pakka mu ją umył” najlepszy tekst

  2. limonkapadza
    4 lutego 2012 at 09:51 #

    jest w miarę podobny do tego oryginalnego, tylko gada większe głupoty, przynajmniej po polsku brzmią żałośniej

  3. limonkapadza
    4 lutego 2012 at 10:04 #

    już dawno mnie tak komentarz nie rozśmieszył, żeby na głos się śmiać, dzięki :)

  4. Patrycja . anonim
    4 lutego 2012 at 10:48 #

    Maka paka myje nawet twarz wychudzonemu ludzikowi michelin . xDD

  5. paredoxwczoraj
    4 lutego 2012 at 11:23 #

    dlaczego oni zawsze mówią swoi imiona?

  6. TheMilkax3
    4 lutego 2012 at 12:07 #

    Maka paka chcesz żeby maka paka przywalił ci maka paką ? ! : D xddd

  7. Nice666xD
    4 lutego 2012 at 12:45 #

    czy tylko mi się wydaje, że maka paka jest pedantem??

  8. TheReef1997
    4 lutego 2012 at 13:08 #

    powodzenia w oduczaniu coreczki czyszczenia kamieni ._.

  9. Loerzys
    4 lutego 2012 at 13:54 #

    co za idotyzm…

  10. Loerzys
    4 lutego 2012 at 14:01 #

    od kiedy „Makapaka” znaczy wybieram sie do ogrodu

  11. Loerzys
    4 lutego 2012 at 14:36 #

    to mały bieber?

  12. ysrdgh46eh
    4 lutego 2012 at 14:47 #

    lol yy nie komentuje

  13. eryk7878
    4 lutego 2012 at 14:50 #

    Bardzo fajne, mój synek codziennie to ogląda (w Angli ), ale te 3 „dziewczynki” moim zdaniem ma podtekst lesbijski.

  14. mateusz sobolewski
    4 lutego 2012 at 15:50 #

    przepraszam powinno być ” co MA 2 lata”

  15. mateusz sobolewski
    4 lutego 2012 at 16:41 #

    kiedyś to ja cieszyłem się teletubisi a teraz takie coś wymyślili. tym razem twórcom teletubisi się udało. dziecko co 2 lata z łatwością wymuwi te nazwy np. „MAKA PAKA” lub „IGI FIGIEL”.
    kiedy ogląda to moja siostra śmieje się i uśmiecha. Polecam film leci od 20:10 na BBC Cebiebies a przed tym też fajny film „Waybaloo” dla cieci w wieku 1,5 roku polecam oba

  16. Lubiemilke
    4 lutego 2012 at 17:32 #

    Maka paka umył mu twarz i wysuszył aff affem?? ( Dziękujmy Niekrytemu! )

  17. mowmiszyszka
    4 lutego 2012 at 18:16 #

    właczcie sobie po piwku, a najlepiej po 6 heuheueheuheuehueheuhe

  18. muniek788
    4 lutego 2012 at 19:06 #

    lepsza jest ul.sezamkowa stare czasy

  19. BRabbit577
    4 lutego 2012 at 19:51 #

    o co kurwa chodzi z tym pierdzeniem ? :|

  20. MrDemoona
    4 lutego 2012 at 19:58 #

    mózg mi się zlasował

  21. MrDemoona
    4 lutego 2012 at 20:09 #

    ja pierdole……………..

  22. MIL ENA
    4 lutego 2012 at 20:30 #

    właśnie uświadomiłam sobie jakie moje życie jest nudne

  23. TheBojo1994
    4 lutego 2012 at 21:24 #

    Ja pierdole jest prawie 3 w nocy a ja oglądam Dobranocny Ogród xD

  24. GrubSonBog
    4 lutego 2012 at 21:46 #

    No i niekryty zhejtował dobranocke :D .

  25. bobas666i
    4 lutego 2012 at 22:02 #

    Jebnij się w łeb , nie kalecz dziecka .